Mi az az Adwords kampány?
Adwords kampányokkal leggyakrabban akkor találkozhatunk, amikor a Google keresőjét használjuk. A megjelenő találatok fölött,
alatt és néha mellette szöveges hirdetések jelennek meg, melyek egy weboldalra hivatkoznak. Ahogy lapozunk a találatok listájában,
új hirdetések bukkannak fel. Ezek a hirdetések eléggé hasonlítanak a keresés eredményeként megjelenített találatokra, ami nem véletlen.
A cél az, hogy a keresés tartalmához illeszkedő hirdetésekre a látogatók rákattintsanak.
Szeretné, hogy az Ön hirdetése is itt jelenjen meg? Segíthetünk!
Az Adwords lehetőséget biztosít fényképes hirdetések megjelenítésére is, de ezek nem a keresési felületeken jelennek meg,
hanem a hirdetéssel tartalmilag összekapcsolható weboldalakon. Kezdők hirdetők számára az ismerkedést a keresési hálózattal érdemes elkezdeni.
Mi a különbség az Adwords és keresőoptimalizálás között?
Gyakran keverik a két tevékenységet, és persze van is összefüggés közöttük. Ennek ellenére két eltérő feladatról és a hatásról van szó.
A keresőoptimalizálás hosszú távú tevékenység, és hatását is így fejti ki. Egy sikeresen optimalizált oldal előbb, vagy utóbb elkezd a
Google találati listájában egyre feljebb kerülni. Ez a folyamat azonban hónapokig tarthat. Cserébe viszont, ha magunk csináljuk, ingyen van.
Ha alaki azt ígéri, hogy pár hét alatt a top 10-be juttat minket, ne higgyük el. Ilyen nincs!
Az Adwords ezzel szemben azonnali jó pozícióban való megjelenést biztosít, de ezért fizetni kell. Hatása is addig tart, amíg fizetünk érte.
Ha nincs idő megvárni egy többhónapos optimalizálás eredményét, akkor az Adwords azonnal segít üzenetünket a látogatókhoz eljuttatni.
Hogy mennyibe kerül majd az Adwords kampány, azt a keresőoptimalizálás is befolyásolja. Minőségileg jobb oldalak esetén az Adwods kedvezőbb
feltételeket biztosít. Így tehát mind a kettővel érdemes foglalkozni.
Akár Adwords, akár keresőoptimalizálás, érdemes szakemberre bízni a dolgot. Persze Ön is képezheti magát, de kérdés, hogy van-e rá ideje.
Szakértelem nélkül egy keresőoptimalizálás is lehet káros, és egy Adwords kampány is elköltheti fölöslegesen a pénzét.
Adwords kampányok előnyei.
Más hirdetési lehetőségekhez képest az Adwords számos előnyt biztosít.
- Azoknak jelenik meg a hirdetés, akik valóban olyat keresnek, mint amit Ön kínál.
- Csak a kattintásokért kell fizetni, a megjelenésekért nem.
- Ha már felkeltettük az érdeklődést, a látogatót csak egy kattintás választja el Öntől.
- A kampány teljes költségkeretét Ön határozhatja meg.
- A kampány napi elkölthető összegét Ön határozhatja meg.
- A kampányt bármikor szüneteltetheti, és újra elindíthatja.
- Az eredményekről folyamatos jelentéseket kap.
Ajánlatunk kampányok létrehozására és felügyeletére.
Adwords alap kampány létrehozásának ára 70.000 Ft + ÁFA. Ennek keretében a következőket nyújtjuk partnereinknek:
- 1 esetleg +1, az eredetivel összefüggő kampány (maximum 4 hirdetéscsoport).
- Kampány céljának meghatározásához egyeztetés.
- Kampányterv elkészítése. (célzások, hirdetéscsoportok, hirdetések, kulcsszavak).
- Javaslatok a céloldalak átalakítására.
- Jóváhagyás esetén a kampány létrehozása.
Fentiek időtartama kb. 4 munkanap. Az alapár tartalmazza még a kampány elindulását követően a kampány finomhangolását 1 hétig.
Gyakran felmerül, hogy a kampány elkészítése után már nincs is több feladat. Ha a világ állandó lenne és a piaci, hirdetői helyzet nem változna,
akkor ez igaz is lenne. De sajnos nem így van. A kampányokat életük végéig érdemes szakértői szinten felügyelni. Ezt Google által elismert,
termékeikre vonatkozó felmérő vizsgán sikeresen megfelelt munkatársak végzik.
A kampányok folyamatos felügyelete minden kattintás után 5 Ft + ÁFA, de minimum havi 20.000 Ft + ÁFA. A folyamatos felügyelet alatt Ön
végig jelentéseket kap az eredményekről, kampányát a változó piaci helyzethez igazítjuk, javaslatokat teszünk a céloldalak további
optimalizálására.
A kampány kattintás alapú költségére mi minimum napi 500-1.000 Ft-ot javasolunk. Ennek optimalizálására is folyamatosan javaslatot teszünk a Google mérései alapján.
Ingatlan mikro kampány.
Ingatlanközvetítő partnereink számára gyakori probléma, hogy egy adott ingatlan jutaléka költség oldalon nem bírja el egy átlagos
Adwords kampány létrehozásának költségeit. Hamarosan induló ingatlan mikro kampány szolgáltatásunk erre ad megoldást.
Ingatlan nyilvántartó programunkba felrögzítve az eladandó ingatlant, a folyamat többi részét automatizáljuk. Rendszerünk gondoskodik a
megfelelően optimalizált céloldalról, és elkészíti a kampányt. Mindezt egy alap Adwords kampány árának töredékéért.
Önnek a kampány beindítása után már csak a kattintásokra szánt összeget kell a Google Önnek létrehozott számlájára utalnia.
Ezzel a lehetőséggel nagyon gyorsan lehet majd 1-2 hetes, alacsony költségvetésű kampányokat létrehozni. Feltehetően a módszer a
mai ingatlan hirdetési gyakorlatot is meg fogja változtatni. Ez a módszer nem arra helyezi a hangsúlyt, hogy valamelyik hirdetési
oldalon 100-as csomagom van, akkor töltsünk fel legalább ennyit. A javasolt módszer szerint ki kell választani azt az 1-2 ingatlant,
melyeknél biztosak vagyunk abban, hogy a kínált ár közelében eladható. Csak az a kérdés, hogy ki adja el? Abban segíthet ez a módszer,
hogy Ön legyen az.
Előzze meg a többieket! Ne utánuk menjen, váltson pályát!
Ide kattintva többet is megtudhat az ingatlan mikro kampány részleteiről.